Media Malpractice: China and Russia are Paying the Washington Post for Positive Press!

Chinese and Russian propaganda supplements are regularly included in The Washington Post, but the widely read newspaper won’t say how much money it gets on the deals. China Watch – a China Daily publication – and Russia Beyond The Headlines – a Rossiyskaya Gazeta publication – have both appeared in the Post for years as paid advertising supplements. Both foreign periodicals are owned and operated by their respective governments. “These paid supplements have run in the paper semi-regularly Read more […]